Klantenservice
Hoe kan ik betalen?
Wanneer je een bestelling plaatst, is het belangrijk dat je je mobiele nummer toevoegt. Hierdoor kan ik je een betaalverzoek sturen. Ik ben een kleine ondernemer en hoop in de toekomst een andere betaalmethode te installeren.
Je mag het ook overmaken naar de rekening op de factuur.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zullen afhankelijk zijn van de grootte en het gewicht van je bestelling. Dit wordt verrekend in de totaalprijs.
Nederland
- Brievenbuspakket €4,50
- Standaard pakket €6,95
België
Standaard tot 2 kg €9,50
Vanaf €75 verzenden we uw bestelling geheel kosteloos binnen Nederland.
Kan ik de bestelling ophalen?
De bestelling mag opgehaald worden. U moet een afspraak maken voor het ophalen van de bestelling. Daarvoor kunt u mailen of stuur een bericht via Instagram/Facebook.
Klachten
Het kan voorkomen dat je bestelling niet is zoals verwacht. Dat kan gebeuren. Stuur in dit geval een mail naar info@lotsofmel.nl We zullen dan zoeken naar een passende oplossing.
Retourneren
Ben je niet tevreden over het product? Je kan het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient ongebruikt, onbeschadigd, ongedragen, ongewassen teruggestuurd te worden. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Zodra wij de bestelling in de juiste staat heb ontvangen, wordt het aankoop bedrag teruggestort op je rekening.
Let op!: Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden!
Hoe moet ik de kleding wassen?
Alle stoffen zijn voorgewassen op 40 graden. Dit is preventief i.v.m. krimp. Het advies is om de kleding op 30 tot 40 graden te wassen en niet in de droger te drogen.
Levertijd
We verzenden uw bestelling zo snel als mogelijk. We werken grotendeels vanuit voorraad m.u.v. gepersonaliseerde producten. De gepersonaliseerde producten kunnen een langere levertijd hebben. U zal hier dan een bericht over krijgen met de geschatte levertijd.
We verzenden via PostNL. Bij extreme drukte bij de pakketdienst kan het zijn dat de bestelling langer onderweg is. Wij vragen hiervoor uw geduld.
Let op dat u de juiste gegevens invult. Is het afleveradres anders dan het factuuradres? Vul dit dan ook in bij het afronden van de bestelling.
Wanneer uw pakket is afgeleverd bij de pakketdienst, zijn wij niet aansprakelijk voor vertraging en/of wanneer het pakket wordt afgeleverd. Lots of Mel is niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde post.
Overig
Heeft u geen antwoord gekregen op uw vraag? Neem contact op via info@lotsofmel.nl of stuur een bericht via Instagram